روشهای پیشرفت به سمت اهداف زندگی

 

۱.در طول فرآیند بازتابی بمانید


به محض اینکه در مسیر پیشرفت هستید، اتفاقات زیادی شروع می شود. درگیر ماجراهای جدیدی خواهید شد و از منطقه راحتی خود خارج خواهید شد. این بدان معناست که بسیاری از رویدادها و احساساتی که قبلاً هرگز تجربه نکرده اید وارد زندگی شما می شوند. حفظ تناسب اندام و سلامتی

 

همچنین با شکست ها و چالش هایی روبرو خواهید شد که هرگز انتظارش را نداشتید. مهم این است که همیشه زمانی را برای عقب نشینی و نگاه کردن به آن چیزها اختصاص دهید. از خود سؤالاتی بپرسید: "چه چیزی خوب پیش رفت، چه چیزی اشتباه انجام شد و چگونه می توانم خودم را بهبود بخشم تا این چالش های جدید را به طور مؤثرتری انجام دهم؟"

 

شما حتی می توانید یک دفتر خاطرات روزانه در این مورد داشته باشید. عضویت های ما شامل یک مجله خصوصی آنلاین برای شما می شود تا چنین بازتاب هایی را حفظ کنید. آنها همچنین شامل دسترسی نامحدود به همه سری چالش‌های برتر ما هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را به لبه منطقه راحتی خود ببرند، و سپس با محبت شما را تشویق کنند تا آنچه را که در طرف دیگر وجود دارد کشف کنید! یکی از سری چالش‌های مبتنی بر قصد ما را انتخاب کنید که به بهترین شکل برای شما مناسب است و همین امروز شروع کنید!

 

 

۲. شکست های احتمالی را بپذیرید


چرخه ای از تغییر وجود دارد که اغلب در زمینه مددکاری اجتماعی و مربیگری برای توصیف روند پیشرفت یک فرد استفاده می شود (3). پسرفت یا عود بخشی از چرخه است و تقریباً برای همه کسانی که در حال حرکت به جلو هستند رخ می دهد.

 

این به خودی خود برای پیشرفت شما فاجعه آمیز نیست. اگرچه ممکن است اگر تصمیم بگیرید که وزن زیادی روی آن بیاورید، ممکن است باشد. شما نباید اجازه دهید که باعث شود ایمان خود را از دست بدهید یا تسلیم شوید. فقط آن را بپذیرید، وقت خود را صرف بازسازی کنید و زمانی که دوباره آماده شدید «به تکان دادن آن برگردید».سلامت روان نوجوانان