آموزش سرگرمی برای مردان در تمام سنین

یک ابزار یاد بگیرید

گیتار جذاب نیست؟ ایده یک سرگرمی موسیقی را به طور کلی رد نکنید. هنوز هم می توانید یاد بگیرید که به یک ساز موسیقی دیگر مسلط شوید.

پیانو، شاید؟ ویولن؟

جهنم، حتی یک سازدهنی نیز قابل خندیدن نیست. مطمئناً، ممکن است شبیه یک فرد دوره گرد یا زندانی محکوم به مرگ باشید که آن را بازی می کند، اما اگر برای باب دیلن به اندازه کافی خوب است، به اندازه کافی برای شما خوب است.داشتن رابطه سالم

آواز خواندن

اکثر ما زیر دوش یا زمانی که فکر نمی کنیم کسی صدای ما را بشنود می خوانیم. اگر کمی اهل کارائوکه هستید و فکر می کنید صدای خوبی دارید، شاید یک یا دو درس داشته باشید.

می توانید این کار را فقط برای سرگرمی انجام دهید یا به یک گروه کر یا گروه بپیوندید.

یک باند راه اندازی کنید

حالا که می توانید آواز بخوانید، گیتار و سازدهنی بنوازید…

یک گروه را راه اندازی کنید! این فقط می تواند یک نمایش یک نفره باشد.

اما اگر دوستانی دارید که بازی می کنند، احتمالاً اجرای آن با افراد دیگر سرگرم کننده تر خواهد بود.

و اگر معلوم شد که نیمی از شما بد نیستید، کمی در یک بار غواصی یا چیزی دیگر رزرو کنید.

یک مجموعه کلاسیک وینیل راه اندازی کنید

اگر بیشتر متفکر هستید تا انجام دهنده و خودتان را به عنوان یک اعجوبه موسیقی تصور نمی کنید، پس شاید به جمع آوری ال پی ها بپردازید.

با این حال، هشدار داده شود - راه اندازی یک مجموعه وینیل می تواند اعتیادآور باشد و در نهایت برای شما پول نقد زیادی به همراه داشته باشد.

با این حال، آن را معقول نگه دارید و بدون شک از خودتان لذت خواهید برد.

سرگرمی های فناوری

یک وبلاگ یا وب سایت راه اندازی کنید

اگر قبلاً علاقه ای دارید و دوست دارید بیشتر در مورد آن به مردم بگویید، می توانید یک وب سایت یا وبلاگ در مورد آن راه اندازی کنید.

این روزها راه اندازی یک وب سایت فوق العاده ارزان و ساده است (هی، ما آن را مدیریت کردیم، درست است؟!). گفته می شود، اگر تصمیم بگیرید که می خواهید آن را بیشتر از یک سرگرمی بسازید، کار زیادی می طلبد.درمان خانگی دیسک کمر

طراحی، نوشتن، تبلیغ، تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل، چیزهای زیادی وجود دارد که شما را مشغول نگه دارد (به ما اعتماد کنید، ما می دانیم ...). اما اگر آن چیزی باشد که دوست دارید، احساس کار نمی کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد