۲ اشتباه رایج در آزمون آیلتس

۱. مدیریت زمان

این یکی از رایج ترین اشتباهات آیلتس است که شرکت کنندگان در آزمون مرتکب می شوند. تکمیل آزمون در یک بازه زمانی مشخص می تواند دشوار باشد و بنابراین، مهارت های مدیریت زمان هنگام شرکت در آزمون آیلتس بسیار مهم است. شما نمی خواهید زمان زیادی را صرف پاسخ دادن به یک سوال کنید و سپس زمان کمی را برای سوال بعدی اختصاص دهیدخیانت به انگلیسی

مهم است که بدانید دقیقاً برای هر سؤال چقدر زمان لازم است. به این ترتیب شما می توانید به هر سوال به بهترین شکل ممکن پاسخ دهید. حتی ممکن است یک استراتژی در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ابتدا به سوالات کوتاه‌تری که شامل طوفان فکری کمتری است، پاسخ دهید. زمان مهم است!

۲. تلفظ اشتباه

نشانگرهای آزمون آیلتس می دانند که شما یک دانشجوی بین المللی هستید. البته ... این یک آزمون مهارت انگلیسی است! با این گفته لهجه شما باعث از دست دادن امتیاز نمی شود. با این حال، نحوه تلفظ کلمات انگلیسی درست خواهد بود.

باید مطمئن شوید که هر کلمه را به طور کامل و واضح می گویید. به عنوان مثال، اگر کلمه "احتمالا" را تلفظ می کنید، نباید بگویید "احتمالا" زیرا این نادرست است. بهترین راه برای مقابله با این، تمرین، تمرین، تمرین است. حتی ممکن است به تمرین با یک انگلیسی زبان مادری فکر کنید.

آیا برای شرکت در آزمون آیلتس آماده اید؟ اینجا ثبت نام کنید تا نزدیکترین مرکز آزمون خود را بیابید.اشتراک گذاری اینترنت لپتاپ ویندوز ۱۰

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد