نکات سفر

۱. برای سفرهای طولانی به پادکست گوش دهید

پادکست ها عالی هستند مانند ایستگاه رادیویی شخصی شما پر از نمایش ها و موسیقی است که همیشه می خواهید به آن گوش دهید. هیچ وقت فکر نمی کردم واقعاً منتظر یک اتوبوس 10 ساعته باشم. اما با پادکست ها، این امکان وجود دارد (خوب، تا زمانی که صندلی ها راحت باشند)! کاهش خطر ابتلا به بیماری


زمانی که شما به داستان سرایی باورنکردنی، موسیقی سرگرم کننده یا مصاحبه های جذاب با کارشناسان گوش می دهید، زمان خواهد گذشت. در اینجا برخی از پادکست های مورد علاقه من است که به طور منظم پخش می کنم:

۲. بیشتر اوقات بله بگویید

وقتی شخصی به طور تصادفی از شما دعوت می کند تا با خانواده اش ملاقات کنید، فعالیت جدیدی را امتحان کنید یا مکانی را که نمی دانستید وجود دارد را کشف کنید، تکان دهنده باشید و بله بگویید. شما هرگز نمی دانید چه چیزی را از دست می دهید، مگر اینکه بگویید بله!


این موقعیت های غیرمنتظره و برنامه ریزی نشده است که به سفرهای شما چاشنی می بخشد و همیشه بعدها به بهترین داستان ها تبدیل می شود. مهربانی غریبه ها را هنگام سفر بپذیرید - فرصت های زیادی برای این کار خواهید داشت.


۳. از دفتر گردشگری محلی دیدن کنید

اکثر شهرها و شهرهای بزرگ دارای یک دفتر گردشگری محلی هستند و اگر می خواهید ایده هایی برای کارهایی که در این منطقه انجام دهید به دست آورید، مکان بسیار خوبی برای بازدید است. آنچه را که به دنبال آن هستید به آنها بگویید و آنها خوشحال خواهند شد که به شما کمک کنند.


چه فعالیت‌های رایگان در نزدیکی، مکان‌های مناسب برای خانواده، یا حتی جشنواره‌ها و رویدادهای محلی که ممکن است در آن زمان برگزار شود، دفتر گردشگری آنجاست تا شما را در مسیر درست راهنمایی کند.تپش قلب در خواب

نکات سفر برای پرواز


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد